خانه » نمونه کار » سوندگذاری در منزل در شیراز

ارائه خدمات

سوندگذاری در منزل در شیراز

سوندگذاری در منزل در شیراز توسط متخصصین حرفه ای و معتمد در شیراز

سوندگذاری در منزل در شیراز
پرستاری در منزل در شیراز

سوندگذاری در منزل در شیراز

سوندگذاری در منزل در شیراز در مواقعی برای بیمار لازم است که بنا به مشکلاتی همچون بیماری، ناتوانی در حرکت، پیری ، عفونت، تنبلی مثانه و … بیمار در دفع ادرار مشکل دارد و یا دفع ادرار اصلا صورت نمی‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید با آسایش خاطر کامل سوندگذاری در منزل در شیراز را به صورت کاملا استریل و اصولی در اسرع وقت به صورت شبانه روزی به مرکز خدمات درمانی التیام بسپارید.

فقط کافیست جهت دریافت مشاوره و درخواست خدمات با کارشناسان ما در تماس باشید. لازم به ذکر است شما با استفاده از خدمت سونداژ توسط خانم در منزل در شیراز التیام، سونداژ بیمار خود را با رعایت کامل نکات بهداشتی و حریم شخصی در بهترین شرایط ممکن در منزل خود انجام داده و دغدغه انجام تمام امور سونداژ بیمار خود را نداشته باشید.

سونداژ و سوندگذاری در منزل در شیراز

سوند ادراری لوله‌ای باریک و الاستیکی می‌باشد که برای جمع آوری ادرار از مثانه استفاده می‌شود که یک سر آن در داخل مثانه قرار می‌گیرد. هم‌چنین دارای بالنی می‌باشد که به وسیله آب مقطر پرشده تا از خارج شدن سوند ادراری از داخل مثانه جلوگیری کند و سر دیگر آن به کیسه ادراری متصل می‌شود که پس از پر شدن کیسه باید تخلیه گردد.

برای سوندگذاری در منزل در شیراز شرکت خدمات درمانی آوای التیام با به کارگیری پرستارانی متخصص و کاربلد سوندگذاری در منزل را با رعایت تمامی پروتکل‌های ایمنی و مراقبتی با دقت بالا و در اسرع وقت مانند تمام امور درمانی در منزل انجام می‌دهند. زیرا اگر توسط پرستاران مبتدی و کم تجربه انجام شود ممکن است باعث آسیب به مجاری ادراری و عفونت ادراری شود و سلامتی بیمار را به خطر بیاندازد.

سوند گذاری در منزل در شیراز توسط آوا التیام

هم‌چنین از دیگر خدمات ما دیدن کنید: وصل سرم در منزل در شیراز

بیمارانی ک نیاز به سونداژ در منزل را دارند، بیمارانی با مشکل حرکتی هستند و انتقال این عزیزان به مراکز درمانی جهت انجام سونداژ و کلیه امور درمانی هم از لحاظ هزینه و هم قرار گیری در محیط تهاجمی و شلوغ درمانی منجر به کند شدن روند بهبودی و بهم ریختن آرامش شما و بیمار شما خواهد شد.

از این جهت ما به این فکر افتادیم که همه‌ی امور درمانی شما را در اصولی‌ترین و ایمن‌ترین حالت ممکن درمنزل انجام دهیم و بیمار شما را از مراجعه حضوری به مراکز درمانی بی نیاز کنیم. التیام با بهره گیری از پرسنلی متخصص عمل سونداژ بیمار شما را مانند تمام امور درمانی خود در بهترین شرایط ممکن در منزل شما انجام می‌دهد.

خدمت سونداژ در منزل در شیراز التیام با رعایت کامل نکات بهداشتی و استریل انجام دادن تمام مراحل سونداژ از مبتلا شدن بیمار شما به عفونت‌های ادراری جلوگیری می‌کند. همچنین با چک دوره‌ای و پشتیبانی شبانه روزی ما، سونداژ بیمار شما چک و سونداژ را در دوره‌ی تعویض آن تعویض می‌کنیم و با این کار از درگیر شدن بیمار شما با مشکلاتی نظیر عفونت یا گرفتگی مسیر ادراری جلوگیری می‌کنیم.

شست و شوی مثانه بخشی از خدمت سونداژ در منزل در شیراز التیام است. با شست و شوی مثانه در صورتی که احتقان در سونداژ یا مسیر ادراری وجود داشته باشد، مشکل احتقانی برطرف می‌شود و مسیر ادراری باز شود.

تخلیه مثانه بخشی دیگری از فعالیت‌های التیام در انجام سونداژ در منزل است و بیمارانی که نمی‌توانند عمل سونداژ را انجام داده و نیاز به تخلیه مثانه خود چندین بار در روزانه توسط کتتر را دارند، می‌توانند با درخواست این خدمت تخلیه مثانه بیمار خود را در اسرع وقت در منزل خود توسط متخصصین التیام  انجام دهند.

هم‌چنین از دیگر خدمات ما دیدن کنید: تزریقات در منزل در شیراز

آموزش‌های لازم در رابطه با نگهداری و مراقبت از بیماران دارای سوند ادراری توسط متخصصین التیام به همراهان داده می‌شود تا از عوارض ناخواسته جلوگیری شود.

شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و به صورت شبانه روزی از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین ما استفاده کنید و نسبت به امور درمانی مورد نیاز بیمار خود آگاه شوید.

انواع سوند ادراری

انواع مختلفی از سوند ادراری وجود دارد که با توجه به شرایط و نیاز بیمار، با صلاح دید پزشک و یا پرستار برای بیمار انتخاب می‌شود.

سوند نلاتون:

سوند نلاتون یک لوله لاستیکی توخالی و مستقیم است که از طریق سوراخ مجرای ادرار وارد مثانه شده و تنها یک بار می‌توان از آن برای تخلیه ادرار از مثانه استفاده کرد. بر عکس سوند فولی، سوند نلاتون فاقد کیسه تخلیه ادراری و بالون می‌باشد.

زمانی که مسیر مجاری ادراری دچار انسداد شده باشد با استفاده از نلاتون می‌توان عامل انسداد را کنار زد. با این عمل سر نلاتون در داخل مثانه قرار گرفته و تخلیه ادرار از مثانه صورت می‌گیرد و بعد از تخلیه کامل ادرار نلاتون بیرون کشیده می‌شود، به خصوص در افرادی که دچار بزرگی پروستات شده‌اند و همچنین برای تزریق مستقیم دارو به مثانه می‌توان از سوند نلاتون استفاده نمود.

 سوند فولی:

سوند فولی یا کاتتر فولی یک لوله نازک استریل است که درون مثانه قرار می‌گیرد. نحوه انجام استریل آن بسیار حائز اهمیت است. به دلیل این که سوند فولی معمولا برای مدت طولانی در مثانه قرار داده می‌شود، به آن سوند داخلی هم می‌گویند.

در انتهای سوندهای فولی یک بالون یا حباب وجود دارد که وقتی سوند وارد مثانه می‌شود از مایع استریل پر می‌شود و مانع خارج شدن سوند از مثانه می‌شود.

هم‌چنین از دیگر خدمات ما دیدن کنید: پانسمان در منزل در شیراز

سوند فولی با توجه به کاربرد و شکل آن به دو نوع دو راهه و سه راهه تقسیم می‌شود، تنها تفاوت در این است که سوند فولی سه راهه علاوه بر مسیر خروج ادرار و مسیری که برای پر شدن بالون انتهایی استفاده می‌شود دارای مسیری جداگانه جهت تزریق دارو و یا شست و شوی مثانه استفاده می‌شود.

کاندوم شیت:

سوند کاندومی یا کاندوم شیت مخصوص آقایان بوده و همانند کاندوم پوشیده می‌شود و ادرار خارج شده از مثانه را به کیسه ادرار (یورین بگ) منتقل می‌کند. از آنجا که سوند کاندومی کاملا بیرون از فضای مثانه استفاده می‌شود به آن سوند بیرونی(اکسترنال) هم گفته می‌شود.

شما عزیزان به راحتی و با تماس با شماره‌های مرکز درمان در منزل التیام می‌توانید با استفاده از خدمات سونداژ در منزل در شیراز التیام تمام امور سونداژی بیمار خود را مانند تمام امور درمانی التیام در هر ساعت شبانه روز در حرفه‌ای‌ترین و ایمن‌ترین شکل ممکن در منزل خود انجام دهید.

فهرست مطالب

شاید برای شما هم سوال باشد!

سوالات متداول در مورد ویزیت پزشک در منزل

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
محتوای آکارئون
محتوای آکارئون
محتوای آکارئون
محتوای آکارئون
کامنت بزار، جواب بگیر!

گفتگو با پزشکان و نظرات

سعی تیم آوای التیام بر این است که نظرات پرسشی را خودمان پاسخ بدهیم.

1 نظر در “سوندگذاری در منزل در شیراز

  1. lazy مهسا گفت:

    درود
    ازتون بینهایت سپاسگزارم
    پرستاری که فرستادید برا وصل سوند پدرم هم کار بلد بودن هم با اخلاق
    ازشون خیلی خیلی راضی بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *